Sleeeep TIME!

Nu jäklar får min kväll vara slut! Det vart en lång super mysig kväll ute på altanen i SOLEN :D Vi skulle egentligen ut till landet och göra massa saker men det blir kaos så det vart inget idag. Istället har vi haft fullt upp här hemma!
I morgon blir jag väckt tidigt av mammsen för jag måste hinna duscha och fixa mig innan vi ska åka ut till landet vid 12 och det kan ta ett tag för mig!! Jag ska sminka mig imorgon som jag inte har gjort på MÅNADER!! (De blir nog bara lite mascara iaf haha) Får se.  Jag hinner nog skriva ett kortfattat inlägg imorgon om min dag sen får vi se hur många sms inlägg det blir (om det funkar). Sen så kanske jag tar me mig datan så jag ska försöka uppdatera så mycke som möjligt! MEN på lördag då blir det ingen data inte. Men mobilen är med! Nej nu bara sskriver jag massa skit och är as trött så nu går jag och lägger mig! SOV GOTT!
*
*

Bra kvalituttA! sleeep tight!


Kommentarer
Postat av: Amanda - MANDOSA

snygg bild :)

2010-11-06 @ 16:17:22
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback