"Mr.X"

Sömntutan här! Igår hann jag bara  plocka lite i mitt rum sen vart jag trött så gick och la mig i min mysiga soffa och där råkade jag somna!

Kom precis hem från mina gulliga barn jag passar på måndagar, efter en lång dag som idag känns det riktigt bra att bara kunna luta sig tillbaka i soffan och bara vara! Sen känns det självklart ännu bättre när man kollar in mailen och ser att man har fått ett presentkort på Nelly.se laddat med 1000! (Nu ska shoppas) Kan de bli bättre en måndag?! NEJ eller det kanske ploppar upp ett till presentkort till här mitt i allt! Skulle ju vara super! Nu ska jag sitta och hålla tummarna så kanske jag får en till surprise eller något annat skojj!! HOPE SO! :D Kolla på lite tv och bara ta de lugnt och kanske ta mig en frukt eller nått i den stilen (hård diet nu) Thaildan snart (hahahahah 63 dagar kvar typ)


Tackar så hemskt mycke för det här "Mr.X" uppskattas verkligen!


Kommentarer
Postat av: Fregabate

http://data.fuskbugg.se/skalman01/20767.jpg



Grymt fina kläder

2010-02-08 @ 21:20:09
Postat av: Anonym

Man ser ju att de är en bild?

2010-02-08 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback