Tatuering

Konstig lördags kväll för min del.. Hela jag va konstig och lite små trött , sur och irriterad. Så dom jag prata me igår behöver verkligen inte ta åt sig eller typ tro att jag är galen för de är jag inte (bara igår) så ni vet.. FÖRLÅT.  Idag är en ny och förhoppningsvis bättre dag.. Hade tänkt ta mig en dusch så jag piggnar till lite sen dra mig mot staden eller nått i den stilen, måste komma ut och få lite friks luft känner jag.. Kanske blir en lång promenix runt sjön också. 

De har inte hänt så mycke för mig denna söndags morgon för jag har legat i min säng och funderat.. Jag har velat tatuera mig sen lång tid tillbaka och igår så fick prata jag me min maammi och hon sa att de va ok, innan har de varit NEJ  men nu sa hon till och med SJÄLVKLART.  Har inte haft någon aning om vad jag vill ha men nu vet jag äntligen vad jag vill, men inte riktigt vart.. De är en ett budskap så en liten text men frågan är vart jag ska ha den, Revbenen, Foten eller vid höftbenen.. Jag vill helst göra den på revbenen men har hört att de gör sjukt ont! Men va fan, vill man va fin får man väl lita lite! Jag lever ju bara en gång! Va de är för text säger jag inte än de blir mer spänning om ni får vänta lite! 



     

Inte riktigt som på bilderna men på ett ungefär.. Vart ska jag ha min?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

REVBENEN!

2010-02-07 @ 11:46:29
Postat av: Anonym

alla skulle va fett sexiga på dig!

2010-02-07 @ 12:10:48
Postat av: Bob

Jag tycker du ska göra på foten

2010-02-07 @ 13:35:25
Postat av: Snygg Bella

Revbenen garanterat ;)

2010-02-07 @ 17:26:05
Postat av: Anonym

Revbenen, kör bara!

2010-02-07 @ 18:13:48
Postat av: simona

jag tycker att du ska tatuera in något som har en betydelse för dig livet ut och på ett ställe som det alltid kommer till att se bra ut på. gör det där du tycker att det känns bäst :)

2010-02-07 @ 22:34:25
Postat av: Anonym

Jag tror de är de hon har tänkt sig...

2010-02-07 @ 23:12:49
Postat av: Fragbite

Tatuera in ett hakkors i pannan. Lite off topic så måste jag påpeka att stavfel. "Kanske blir en lång promenix runt skön"...



Heh, heh, HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2010-02-08 @ 21:16:32
Postat av: C

Oj jag ber så hemskt mycke om ursäkt! NOT! De är inte så att jag sitter och kollar igenom de jag skriver innan jag lägger upp de, jag har inte all tid i världen liksom! Puckoo

2010-02-08 @ 23:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback