LÖRDAG

Ojsan hejsan svejsan! Har varit ett jäkla darg sen torsdags kväll.. Som ni ser har jag och mina vänner sjukt skoj hela tiden! Synd att inte alla får uppleva saker som jag gör på min vardag.. Helt unbelievable va kul man kan ha egentligen! När man bara skit i allt och rockar ;)

Nu är de så att jag inte har haft någon data tillgänglig dom senaste dagarna därför har det inte blivit några nya roliga inlägg..  Så därför ska jag berätta vad jag gjorde igår  (WOW FAN VA SPÄNNANDE SKA NI TÄNKA DÅ!) Jag slutat jätte tidigt för vi haade ingen frisör så efter school åkte jag och Ida in till stan för att "shoppa" lite (jag ska spara mina pengar) så de vart inte så mycke roiligt för mig.. Men jag såg en jäkla massa saker som jag bara måste köpa! Så nästa vecka ska jag börja jobba! Har inte tagit tag i mitt "telefon" jobb men de ska jag göra då..MÅSTE ha pengar så är de bra.. Efter att vi hade kollat i några affärer (typ 2) stötte vi ihop med systrarna Pavelsen som strosade runt i stan.. Linn va tvungen att gå emn vi blev med en Anna iaf :D Mysigt mysigt! Sen kom Madde och då va vi skit hundriga så de vart en sväng till kungshallen (A) mohhaha tjockis, Det är JAG de! Efter de va klockan ungefär 5 eller nått då gick vi till Gallerian ocg satte oss på en "bänk" (dom fula blåa sakerna dom har där) och kolla på allt konstigt folk som gick förbi... Skit kul va de faktiskt men man tycker ju ganska synd om typ alla som går förbi och "tror" så mycke..

Sen vart det hockey match! Åkte till hovet klockan 7 och kollade på när Djurgårn spöa Gnaget (igen) med 2-0 bra där pojkar! (dålig hockey va de men dom vann ju så de va ju bra)

Nu ska jag bubbla lite bubbel och lite annat mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback