Små onödiga saker som bara stöör..

Lördag kväll och jag sitter hemma och typ deppar.. Kan de bli bättre? SJÄLVKLART men tyvärr inte iddag.. Sitter och tänker på att det  finns lite små grejer jag är så sjukt irriterad på just nu!

SNÖ: Alltså helt seriöst, va är det som händer egentligen?! Nu måste snön bara försvinna så man slipper alla jobbiga vinterkläder och sånt skit. Plus att det är för  jäkla kallt för att vara Februari!! Nu ska de liskom va på väg att bli vår.. Men när man kolla ut genom fönstret vill man ju bara gå och gömma sig eller nått! Så snälla jag ber nu om att det ska bli vår (helst sommar)!

Att jag inte har några PENGAR: Blir ju helt sjuk i huvet när jag går på stan och inte kan köpa det jag vill ha!! Jag måste verkligen skaffa mig pengar nu, kanske ett jobb!! så jag kan köpa allt det jag "behöver" för annars går jag under.

FOLK som inte vet hur man ska beté sig: Vissa människor är ju bara sjuka i huvet.. Speciellt små "tuffa" killar som försöker växa upp.. Herre gud vad man bara vill döda dom allesammans! Snälla försöka förstå vad som är påriktigt..

NYA facebook: Jag fattar nada och jag hatar det helt enkelt!

Några av alla små saker jag är irriterad på just nu och för att få livet lite lättare och bättre så lyssnar jag på LA LA LA med LMFAO man får ju faktiskt ett lite smile när man kollar på dom och deras härliga färger! JAG GILLAR DET! ;)








 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bort me snön

2010-02-07 @ 00:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback