BLÄÄÄÄ FÖR ALLT!

WOOHOOW! Va jag en av alla andra i Stockholm idag som fick sitta ute i 24 minus grader i morse och frysa rumpan av sig!! Fy fan va kallt de är och fy fan va sur jag blir på sl!Jag satt och väntade i 30 min sen när jag kom på att jag kunde gå hem så kommer buss jäkeln!! INTE OK!

Kom hem för en timme sen ungefär. Va barnvakt efter skolan som alla andra måndagar och sen när jag väl skulle försöka ta mig där ifrån och göra något nyttigt som att åka till gymmet så är det självklart att inte bussarna går, men som tur va så körde barnens mammi mig till Björknäs centrum så kom bussen me en gång! Dom som stod där innan hade väntat i 40 minuter, lyckliga jag! Sl tycke jag hade väntat för länge idag, trodde jag... Men nej nej nej , inte de inte!  Kommer till slussen och där får jag vänta i 58 timmar på tunnelbanan! Så jag kom till gymmet 40 min innan vi skulle bli hämtade så det blev en härlig sömn i solariumet för min del!

Nu ligger jag i sängen och tänker, jag vill verkligen inte gå upp imorgon , jag vill verkligen inte att den här dagen ska finnas på riktigt,  jag vill verkligen inte tro att de är sant! Men det går inte att ljuga för sanningen. Imorgon är det begravning och jag kan inte säga så mycke mer. JAG ÄLSKAR DIG KÅRE!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Beklagar

2010-02-24 @ 00:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback