KNASBOLLEN

JAHAPP den här kvällen slutade verkligen inte som jag trodde. Min tanke var att jag skulle börja fixa med kläderna i garderoben och plugga lite Engelska efter som jag har prov i morgon!!!:O Hur ska jag klara mig när jag inte ens har koll på vart min engelska bok är... :S Aja så vart de som sagt INTE! Istället fuckade jag ur i skallen och kunde verkligen inte sitta still så de slutade så här, Bilder säger mer än tusen ord, NJUUUT!






Ja sådär nånting! Nu är de bara bums i sängen och typ drömma om engelska grammatiken för att kanske få ett halft poäng imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mongo!

2010-02-11 @ 09:29:19
Postat av: Anonym

Mongo!

2010-02-11 @ 09:38:11
Postat av: Anonym

Inget liv?

2010-02-11 @ 16:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback