Tröttmössa!

Godagens! Har spenderat hela min eftermiddag hos frisören. Vet inte riktigt va de är men varje gång jag är där så blir jag så trött så jag somnar till lite nu och då, låter hel tokigt men så är de... Somna på bussen på väg hem också och nu är jag så trött så jag tror att jag ska ladda ner någon bra film, bädda in mig i täcket och bara mysa helt enkelt! 




                                  

Färgar bort den otroligt snygga utväxten!                          Taahdaaaa! Ingen mer ful utväxt! :D





Skönt! Godnatt på de!


Kommentarer
Postat av: Snygg Bella

Du är den snyggaste tjejen jag sett, efter mig själv så klart ;)

2010-02-11 @ 19:34:17
Postat av: Anonym

Fett snygg! Nr?

2010-02-11 @ 23:45:39
Postat av: Nh.

Såja, du borde le oftare.. /Nh.

2010-02-13 @ 00:08:56
Postat av: Anonym

Le oftare? Huh?

2010-02-15 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback