TJOCKIS DAG!

Nej men idag är det  ju  tjockis dagen och hur många semlor tror ni jag har ätit?! INGA!! Fett ledsen är jag nu! Har suttit i soffan och deppat hela kvällen eftersom jag inte fått en ända semla!
Innan jag kom hem var jag era hos mina söta kusiner och målade i My little Pony målarbok och spelade twister :D WIIIE JAG ÄLSKAR ATT LEKA!

Nu har jag några alternativ över vad jag kan göra denna tjocka tisdag.
Städa-Otroligt nödvändigt med tanken på hur de ser ut i mitt rum..
Plugga-Väldigt viktigt men eftersom jag inte fattar nått så, varför skulle jag ens försöka?
Trräna-Ett måste innan jag ska sova, annars börjar jag rulla fram här hemma!
Duscha-Skönt men inte alls nödvändigt med tanke på allt annat jag behöver göra.
Rensa garderoben-Fick massa fint av kussen så nu måste ju hon också få lite nytt :D
Bädda rent sängen-Hur många gånger bäddar man sängen egentligen? Jag gjorde det i fredags borde jag kanske byta nu igen?
Hoppar runt framför spegeln-För att vara allmänt knasig!
Ställa mig framför tvn så Ollie blir sur för att han inte ser Hockeyn och börjar jaga mig-Både motion och underhållande faktiskt!
Gå upp till Alle och vara allmänt jobbig-Helt onödigt, men varför inte liksom?
Hjälpa mammi med disken-De tråkigaste jag kunde komma på, men man kan ju alltid vara lite snäll..
Duscha hundarna-Inte för dom luktar illa men dom kanske känner sig ofräscha eftersom dom inte gör de varje dag.


Sötisen Lova i fullt twister mode


Kommentarer
Postat av: s.b

förlåt

2010-02-16 @ 22:03:23
Postat av: Anonym

Säg inte förlåt!

2010-02-17 @ 09:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback