TINGELING

Nu så har kvällen börjat närma sitt slut och vi ska göra oss klara för SÄNGEN! myspys! Idas fransar vart hur fina som helst och nu är jag så avundsjuk så jag vet inte vad! Så för att jag skulle bli lite åt de "pingliga" hållet fick jag en frans på varje sida längst ut på ögat (skit fult, men iaf) Glad! :D Vi har suttit och skrattat åt alla fula människor i tidningarna den senaste timmen! Vi hade lite homework att göra som gick ut på att vi skulle klippa ut olika ansiktsformer och vissa människor ser ju bara så TARD ut att de inte är sant! (stackars dom människorna som inte ser ut som mig och Ida, hur står ni ut?) Mohahaha! NE nu ser knappt mina ögon vad jag skriver längre och de kan ju inte betyda något annat än att jag ska SOVA! GOD NATT! 


Resultatet :D KANONERS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback