Till min GAMBIAN! <3

Azzi sitter och skriker på mig nu för att hon vill ha nått kul att läsa om.. Och va kan vara roligare än Min otroligt gulliga Gambian? Man skrattar bara man tittar på henne (ingeet illa menat) FÖR hon är så sjukt gullig!! Hon ser ut som en liten köttbulle och är mjuk som jag vet inte vad! Helt galet är de iaf och jag älskar det :D Du är knasig Azzi! Älskar när hon pratar, hon klockar eller glockar eller vafan man ska säga fram orden och det låter precis som om hon är med i den sjukt sköna filmen "Shottas"!! DU ÄR KUNGLIG! 



VILKEN JÄKLA RUMPA!!!!!!


Kommentarer
Postat av: ida:D:D

BOOTYLICIOUS säger jag bara!! åhhhhhhhhh har ni de kul i skolan utna mig?????? lovelovelove

2010-02-02 @ 14:59:42
Postat av: Anonym

HAHAHAH VAD GULLIG DU ÄR CORNELIA HAHAAH ÄR JAG SÅ ROLIG :D hahah götten satt bra där :P

2010-02-02 @ 15:16:17
Postat av: cornelia

Du kan va gullig och JA! Du är sjukt rolig gatoo ;) haha

2010-02-02 @ 15:36:27
Postat av: Anonym

haha, Azzi Banazzi från Östberga

2010-02-07 @ 14:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback