Tack världens bästa pappi :D

Home sweet home! Jag förstår inte när det ska bli varmt igen! Känns som det kommer vara snö på min födelsedag för fan! (inte för att jag är hemma, men tanken) De här håller inte iaf!! HATAR snön nu faktiskt!!Ska bli riktigt skönt att komma iväg till Thailand!!!(låångt kvar!:( men iaf)

Kom nyss hem från staden, tog en fika med Habbibbi och Yadde och kollade runt lite i några affärer. Men eftersom knasbollen Ida va så sjukt "trött" så åkte vi hem.
LOVE min pappi! Han är så gullig! Kommer hem, helt seg, jätte sur för att jag har så mycke plugg och irriterad på all snö MEN så kommer han in i mitt rum med en liten present! :D Den nya Idole d'armani perfymen och ett stort leende :D TACK VÄRLDENS BÄSTA! Nu är hela dagen/kvällen räddad så jag ska försöka börja plugga lite nu, har ju som sagt MATTEPROV IMORGON.. .döda mig snälla!


Idole d'armani, TACKAR :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

BORTSKÄMD!

2010-02-17 @ 20:08:41
Postat av: ida

"trött" vaaaa?? de va bara förnamnet haha

2010-02-17 @ 20:58:30
Postat av: Cornelia

hahah , visste liksom inte hur grov jag fick va ;) mohahah

2010-02-17 @ 21:21:33
Postat av: Cornelia

hahah , visste liksom inte hur grov jag fick va ;) mohahah

2010-02-17 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback