Film kväll med pizza :D

Hallojsan! Förstår att ni har saknat mina roliga inlägg! Men nu är jag hemma :) Min fredags kväll ser väldigt lugn ut, ska städa, göra egen pizza och mysa med film i soffan :D Igår va jag hemma hos Habbibbi, vi kolla tv och mös lite men de sluta med att vi somna i soffan båda två! MYS!
Matteprovet igår gick åt skogen, tur attt man har en smart bror ibland alltså!!! Men idag hade han inte tid med mig så jag fick klara mig själv och de var ju inte de roligaste jag har gjort i mitt liv kan jag lova!

Jag håller på att städa mitt rum som blir stökigt på max 2 dagar.. Helt galet va jag är bra på att stöka ner! Har inte gått så bra med att anlita en städhjälp men förhoppningsvis dyker de upp någon snart! :D

Någon som har nått bra förslag på film som jag kan kika på ikväll? :D



Innan vi kom hem till Ida så besökte vi en fotoautomat och hade roligt :D


Kommentarer
Postat av: HANNA - rock & roll satisfies my soul

hej! japp, den finns kvar :}

2010-02-19 @ 22:56:29
URL: http://hannaest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback