Stockholms stad

Hejsan alla snygga människor! Gårdagen vart en lyckad myskväll med chips, chocklad och läsk! Och sist men inte mins härligt sällskap! Vi "kollade" film, vet inte riktigt om det var någon som såg hela filmen men vi gjorde iaf ett försök. Jätte mysig kvällmed massa skratt och andra tokigheter! Tack för det mina kära vänner!

Idag ska jag åka till staden och förhoppningsvis hitta massa fina kläder med min Kusin som jag känner att hon kommer tröttna på mig och mitt shoppande snart.. och så ska jag fika hos Ida :D.  Men får hoppas att hon gillar läget lika mycke som jag! :D 
Ses i staden människor!


 
Doris ville också va me på myskväll!


Bästa mielluutt är i Åre nu men kommer tillbaka på fredag. Då jäklar taggar vi för partajj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback