Städningen tar sig en TIMEOUT!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
usch, så tidigt som 07:00

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
jag är bättre bakom kameran helt enkelt! 

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
SKOR!

Har någon berättat något hemligt för dig den här veckan?
nej , eller jo kanske!

Vad åt du till middag senast?
Ris och stenhård kyckling! Blev en banan till slut!

Kan du stå på händer? 
Självfallet, vem kan inte liksom? daaah

Tittade du på tecknat när du var liten?
Still LOVE IT! 

Har du gråtit offentligt? 
yesbox

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jaaa! Längtar tills april då blir det en tattoooo! :D  

Vad har du för väder?
äcklig snö som aldrig vill försvinna :(

Vilket ämne gillar du mest i skolan? 
Frisörämnerna.. Dom andra kan ju bara brinna upp.


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 
Den  frågan måste jag nog fråga mig själv några gånger innan jag kan svara! (har jag någonsin fungerat till 110%?)

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
för de mesta faktiskt.. (leker lite för upptagen kanske

Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? 
TYVÄRR

Vilken svordom använder du mest?
Fan blir de nog oftast!


Känner du dig gammal?
riktigt rutten faktiskt!

Tror du på liv på andra planeter? 
självklart, jag ska iaf till nangijala!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
skulle va sjukt coolt! men skulle aldrig våga.. tror jag?

Tycker du om att kramas?
Jag älskar att kramas :D

Äger du ett Wii?
Nej men skulle inte tacka nej till ett!
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? 
Är ju en själv så varför bli jämförd med andra? ;) 

 Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Jag blir skit sur!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej?
 
Är du mörkrädd?
nej då , blir mest rädd för mig själv mörkret!

Tre saker du alltid har med dig? 
Mobilen, Plånboken (fylld med pengar) och NÄSSPRAY!
 

Äger du några converse? 
Japp, vita och röda, blir nog några fler till sommaaren!

När va du på bio senast? 
för länge sen för att komma ihåg när exakt de va men  såg iaf på Avatar






Dags att fortsätta rensningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback