Staden med kussen :)

Solen lyser men himlen är grå, ja men de funkar väl ändå! Idag ska jag träffa min härliga kusin inne i stan. Vi ska leta paket. Men vem paketen är till har jag ingen aning om! Det blir spännande att se :) Sen så blir det nog en god fika som vanligt OCH MASSA PRAT! De vi är bra på helt enkelt, shoppa, prata och fika :D Jag ska försöka håll mig borta från alla nya fina kläder som har kommit in! Kan bli rätt jobbigt men måste.. Imorgon blir jag rik då får jag festa till det iaf! Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig ite sen drar jag mig iväg till Stockholms innerstad! BYE BYE!


Den bjuder vi på  ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Sweet ;)

2010-02-25 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback