Sommar ? NJAAAEEE!

Va händer med Sverige?!!! Ska det aldrig sluta snöa eller!! Jag kommer ju försvinna så småningom för att jag kommer blåsa med snön och bli ner snöad i ett dike! För jag fryser så mycke att jag inte klarar av att röra mig så ramlar jag ihop och dör i ett dike!!! Så kan de ju inte sluta tycker jag inte riktigt iaf... Så ge mig sommar nu innan jag dör TACKAR!

Ja som ni ser har jag haft en kall dag idag.. Jag börjar ogilla snön nuu!! Men längtar ändå efter skidtrippen med kusinerna och familjerna! Ska bli kul att se fall jag fortfarande kan nått.. mohahah (tror inte de) Skolan är som vanligt skit tårkig så nu ska jag nog sluta skriva om den ,om det inte har varit typ världens superdag eller nått i den stilen! Men eftersom det aldrig kommer ske så skiter vi i skolan helt enkelt! Jag ska vara duktig idag, hade tänkt städa mitt rum, ta och träna lite och så ska jag nog ta mig ett långbad med mysig musik :D haha mupp! Nu är det dags att börja göra lite nytta!!  


Kommentarer
Postat av: ida

ÅHhhh jag har också haft sämsta dagen gumman miss yoooooooooooou

2010-02-03 @ 19:37:40
URL: http://idilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback