MONSTER SHOT

God morgon! Nästan iaf för min del.. Hade en väldigt speciell natt i natt så jag sov inte alls mycke.. Sov kanske max 3 timmar och är så klart sjukt trött nu! Blev väckt av att pappi kom in och börja prata mitt i allt!!! För att vara lite normal så gick jag upp och klädde på mig och följde me mammi när hon skulle lämna Ollie på träning och plocka upp Alle på vägen. För att vakna till lite så fick jag en Monster Shot av Alle när han kom :D TACKAR! Kom hem för några timmar sen och eftersom jag var så sjukt trött så la jag mig i sängen och kolla på Flickan som lekte med elden.  Började iaf med att kolla på den, efter ungefär 20 minuter somnade jag som en stock och vaknade precis!
Nu ligger jag i soffan, kollar Blåsningen och väntar på Tacos som står på menyn! Trevligt lördag kväll allesammans! :D


Monster Shot, tackar bror!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Solarium?

2010-02-13 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback