Min fredags kväll!

Spenderade hela eftermiddagen i stan med Ida och Azzi. Finns så otroligt mycke fina saker i affärerna nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Jag måste verkligen börja jobba nu så jag kan skaffa mig lite pengar, verkligen ett MÅSTE! Jag får panik när jag ser saker i varje affär som jag vill ha och inte har någon chans alls att köpa de!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄ blir så irriterad! Efter staden blev det lite mat hemma och så la jag mig i sängen och tog mig några minuters sömn, riktigt skönt faktiskt. Men efter ett tag va de rätt så långtråkigt! Men sen så ringer Ida och gör allt roligare, hon frågar om jag vill kolla bio med henne. Självklart ville jag de så vi åkte till sicka och såg Snabba cash. Eftersom jag aldrig klarade av att läsa ut boken så tyckte jag filmen va riktigt bra faktiskt! Men otroligt sorglig va den, jag grät typ halva filmen och såg ut som en apa när jag gick ut! Knaaas.




Joel Kinnaman! Vad mer behöver jag säga? KING! Jag är iaf kär!! Skulle verkligen inte tacka nej till den där otroliga mannen. JA TACK!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde du va kär i mig.. :/

2010-02-13 @ 09:33:42
Postat av: Anonym

badboysistheshit.

2010-02-13 @ 10:47:13
Postat av: Anonym

LOVE HIM

2010-02-13 @ 19:59:45
Postat av: Anonym

Kött!

2010-02-14 @ 17:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback