Inte bara fredag utan LOV också! :D

Fy fan va härligt det känns att bara sitta här i soffan, kolla på Disney channel (FAVORIT KANALEN) och bara tänka på att det är LOV! Igår var jag som sagt med min kussegullebulle i stan. Jag hitta massor me snygga saker men eftersom jag lova mig själv att vänta tills idag så köpte jag bara en super snygg kjol. Idag efter school var jag i forum i några timmar med min mammi och köpte lite av det jag hittade igår men eftersom inte allt fanns där så ska jag till staden imorgon och köpa det som fattas :D Idag ska jag bara känna hur skönt det är att inte göra nånting och bara sittahär och dricka läsk och kolla tv!

MOHAHAH

Kommentarer
Postat av: Sol

var bor du? :)

2010-02-27 @ 16:35:45
URL: http://exploding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback