I <3 SHOPPING :D

Dagen i staden med kusinen vart ju en  riktig höjdare med bara en dålig sak! Först dom bra sakerna vart att, Jag köpte ett par SJUKT snygga skor, ett par jeansshorts och en tröja med fina axlar! :D Den här helgen har varit en riktig shopping dag för min del känner jag! :D Och det gillar jag skarpt! Det dåliga med dagen vart att jag hittatde eett jätte gulligt"linne" eller va det var den gången jag var med min kusin och eftersom jag skulle vänta tills i helgen så finns ju skiten självklart inte kvar!!!! BAAAAAAA! Men får hoppas att den finns i Norrköping som jag ska till snart och träffa bästa Anna :D WIIIE! När affärerna stängde så gick jag och kussen till Ida och prata lite med henne medans hon åt sen så vart vi också sugna så vi delade på en foccacia och en bit cheesecake! Grymt gott men nu känns det som jag ska sprängas för min mage är stenhård!
 
Nu ska jag fixa lite bilder på mina nya köp den här helgen så ska ni få bli avundsjuka :D

 
I <3 SHOPPING! :D


Kommentarer
Postat av: Mick

Like your stil girl!

2010-03-01 @ 12:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback