HAPPYFACE!

WIIIIE :D Två klänningar och ett par skor skickas nu hem till min brevlåda från Nelly.se. Kändes skönt att beställa hem lite sommar kläder såhär en kall onsdagskväll som idag! Nu kan jag vara glad hela kvällen :D Ska rensa lite i garderoben och se om jag kan hitta något kul till kussen :D Hon har ju en hel säck som väntar på lilla Cornelia då måste jag ju liksom ha en lika dan till bästa Jennifer :D Så nu blir de till att rensa GARDEROBEN, eller rättare sagt BÖRJA rensa garderoben.. Kommer nog ta några dagar! HEJSVEJJS SÅ LÄNGE!



Världens bästa kusin! :D


Kommentarer
Postat av: jennifer

JA! vi får byyyta kläder nån dag :DD

loveyoouuu

2010-02-10 @ 21:44:32
Postat av: Cornelia

Absolut :D de ser jag fram emot! Love you!

2010-02-10 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback