Hälsoforum





Hemma från "jobbet".. Vi har kollat barbarpappa och Mio min Mio hela eftermiddagen och jag måste ju verkligen hissa Mio min Mio! Älskar den filmen verkligen, va jätte länge sen jag såg den så den va extra bra idag!  Nu sitter jag i soffan och laddar inför träning.. Ska åka till gymmet och pumpa lite! hahaha. Sen ska jag sola :D Jag tränar och solar och allt i den stilen som sagt innan på Hälsoforum I Hammarby sjöstad. Bästa stället du kan hitta här i Stockholm ;)!  
Just nu ser de ut som jag precis vaknat från döden eller nått sånt! Blir rädd för mig själv på morgonen när jag kollar mig i spegeln!
Nu måste jag äta och göra mig i ordning annars kommer jag väl aldrig ifrån min mysiga soffa..

Klänningarna kommer upp när jag kommer hem! 

http://sjostadenshalsoforum.se/


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej. Var får man gratis presentkort?

2010-02-16 @ 01:49:54
Postat av: Anonym

Vad för presentkort?

2010-02-16 @ 14:41:25
Postat av: Anonym

på nelly, vill också ha :)

2010-02-16 @ 16:04:15
Postat av: Mr. X

de är inget du bara får, de är nått man förtjänar ;)

2010-02-16 @ 22:45:40
Postat av: the real Mr. X

hmm det är jag som är Mr. X, och jag ger ut presentkort bara för att vara snäll :). Ger bort en laddat med 1500kr innan midnatt, först till kvarn som gäller :)

2010-02-16 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback