Hallå i stugan!

Tjena kära läsare!
Mitt namn är Luca o jag är hett eftertraktad i bloggvärlden. Driver min egen blogg på Svealucasciacca.blogspot.com. kolla in! Cornelia har bett mig 1000 gånger att gästblogga men har varit rätt upptagen med min egen. Nu äntligen har hon fått sin önskan. Jag måste först hylla Cornelias blogg, fantastisk! med hela designen o allt. Om vi tittar på andra bloggar runt om i Sverige, finns ju en hel drös. Som Kissie, Kenza osv. Men den här bloggen är ju riktigt nice! Man får en liten känsla av att man kommit in i Kanye Wests wonderland! Mycket färg, vackra tjejer som gör "anorlunda" danser, nya kläder hela tiden.....STYLISH! Nummer 1 efter min egna blogg om tänker design. 

Än av våra bättre vänner Hannah Haglunden Haglund ska ha fest den 6e mars! Kommer bli hur roligt som helst. Där ska vi dansa tango förövrigt, jag och Cornelia, vi försökte med något liknande undervår bal i 9an...gick fruktansvärtdå. Cornelia trodde att hon va cool för att hon hade en rosa kjol och gick runt och sköt alla med sitt finger som en pistol, men hon skratta inte länge till för hon snubblade över en stol. 

De här var bara en liten kort visit av mig, ni vet vilken den bästa bloggen i världen e!

Den här! :D


  

Kommentarer
Postat av: Cornelia

ÅÅH tulle då! Tack så mycke :D mm 6mars då smäller det ;)

2010-02-17 @ 19:40:31
URL: http://corneliastyf.blogg.se/
Postat av: It's a secret!

Du är såå jääklaa fiin <3

2010-02-19 @ 22:34:17
Postat av: Anonym

Vem då, luca eller cornelia? :D eller båda två? :D

2010-02-20 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback