GAMER

Städningen gick helt åt skogen, de ser bara mer ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG här nu än va de gjorde innan jag börja "städa" så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till me all jäkla städning.. Måste nog skaffa mig hemhjälp eller kanske en slav! De skulle va så sjukt skönt att ha någon som bara gjorde allt man sa typ, jag vill ha de, kan du hämta de, städa mitt rum!, massera mig, ge mig kärlek ;) och en massa andra saker! Fan, är de någon som är frivillig? (A)haha
Aja jag får fundera lite över de.. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på GAMER och mysa me alla mina kuddar! Och så hoppas jag att jag drömmer något mysigt inatt som jag kan vakna upp och va glad över! Hela dagen blir liksom räddad då :) Sussa så sött sötnosar!



Svarthårig? Njaaae!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du! Jag ställer gärna upp

2010-02-04 @ 08:08:28
Postat av: j

Jag med!

2010-02-04 @ 23:40:27
Postat av: Stefan

Gammalt inlägg, i know: hade du bott nära mig så hade jag kommit dagligen och varit din personligt ägda och kontrollerade städslav.

2011-08-24 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback