Flytt på G!

God morgon, eller kanske eftermiddag! Jag somnade 5 minuter efter att jag satt på filme i går! KANON! Och idag vakna jag av att det lät som huset skulle braka ihop.. Men det var bara min käre bror Alexander som bärde nersin säng. Han flyttar ifrån oss idag :(Lite tråkigt men också rätt skönt (A) MEN jag kommer sakna dig bror! Tur att jag har Oliver kvar :D Så jah har nån att bråka me när det behövs. Idag är det LÖRDAG :D WIIIE och för min del blir det en slApp sådan, ska vara hemma, kolla på film och äta mig tjocki på gOdis och sånt! :D Fast först ska jag dra på mig nått skönt och sticka till min mormor som behövde hjälp med sitt hår. Sen blir den en promenix hem från henne till mitt stökiga rum som ska bli så rent så att golvet glittrar och väggarna lyser :D Så ska de vara hela tiden egentligen men eftersom jag är en sån slarv pella så går de inga vidare! Måste bättre mig!!


Självklart kommer jag sakna dig bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback