Dumma snööööööööö!

Nu är äntligen filmen slut efter några timmar, blev mycke stoppande för att dom små bebisarna där upp har blivit så stora så dom springer runt och busar! Blir ju orolig att någon ska göra illa sig (A)

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på idag? De finns liksom inte så mycke att göra när de är ett sånt underbart vänder som dagen bjuder oss på idag!!!  Man kommer inte iväg för man vet ju aldrig hur bussarna går nu och för de andra så vill jag inte gå ut och frysa ihjäl, jag kan inte ta hit nån som inte har bli för att det är näst intill omöjligt att dom kommer fram idag!  Så frågan är då vad fan ska jag hitta på en snöig lördag som idag?! Jag som hade längtat efter helg och allt  men så ska man bli tvungen att sitta hemma hela helgen på grund av det förjäkliga vädret! Va är de frågon om egentligen!!   VILL HA SOMMMAR NU! och om jag inte får som jag vill blir jag tokig!!!



Kommentarer
Postat av: Frida M

Hej, jackan finns tyvärr inte kvar

2010-02-20 @ 14:40:09
URL: http://lovelymi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback