Jag är som jag är....

Kul jäkla lördag man har! Tur att jag har bakat så jag kan sitta i soffan och äta mig tjock!! För det är precis det jag gör! Deppar över att inte jag kan få ha världens dunder party som dom har på My super sweet 16!! Jag vill ju också!! Men men alla har väl drömmar! Finns så mycke man vill här i livet som är näst intill omöjligt, men eftersom ingenting är omöjligt så har inte jag slutat kämpa för mina drömmar! Dom ska bli sanna, så är de bara! Jag ger inte uppförns jag har ALLT!
Tänkte ta mig en dusch, kanske bada lite och så ska jag nog leka lite med min kamera efter de! Va ska man göra en lördag som dennna liksom ? :S Jag gör de jag är bra på, ÄTER :D!




Jag vill va brun nu! GE mig SOL! (THAILAND)


Kommentarer
Postat av: Tim

Fin blogg Cornelia! Tummen up! ;)

2010-02-20 @ 23:01:27
URL: http://virustim.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGG!!!

2010-02-20 @ 23:06:29
Postat av: Anonym

Fett benig..

2010-02-21 @ 20:50:19
Postat av: Anonym

Nice body!

2010-02-21 @ 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback