DATA LÄRAREN ÄR DUM...

HAHAHA knas! Våran söta data lärare sa alldeles nyss att hon var lite knäpp. Citerar: Oj men kolla va de hänger ner (snön på huset utanför) ja jag vet, jag är lite knäpp och de förstår jag att ni tycker.. Va ska men säga liksom? ja men precis, de är vi tycker för de är tyvärr precis de du ÄR!! PUCKO

Nu vill jag bara heeem! Idag ska jag och Madde fixa våra naglar hos min mammi (världens bästa nagel fixare :D haha) sen ska hon sova hos mig :D M.Y.S!  Kanske blir att baka lite idag igen som vi gjorde här om dagen :D Men jag blir bara tjockare och tjockare för varje dag så tror inte riktigt de! Måste verkligen ligga i nu, (Thailand i april) Kanske kan ta oss en liten promenix runt sjön eller nått, de skulle kännas rätt skönt tycker jag! 

Ska hålla mina små tummar också  så att min lille bibbi IDA  blir frisk tills imorgon!!!! BLI FRISK BLI FRISK BLI FRISK UNGEEE!  

JAG VILL HA SOMMAR! IRRITERAD SOM EN GRIS PÅ ALL SNÖÖÖ!

THAILAND!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback