Bra dag!

Jaha då va de kväll igen och jag ska krypa ner i min mysiga säng och börja på en film hade jag tänkt mig. Kvällen vart bara en  slapp kväll och de kändes verkligen som om jag behövde de!(för jag har ju så fullt upp hela tiden, eller inte!)
 
Men när världens bästa mammi kom hem fixade hon mina naglar och gjorde super god mat :D Känns skönt att lägga sig så här tidigt kom jag på just nu när jag kolla ner på klockan i högra hörnet på min lilla data! Kommer hinna sova jätte länge idag med tanke på att jag har  sovmorgon till kvart i 10 iorgon! Så min dag i helhet har varit helt kanon!!
Imorgon ska min Habbibi sova hos mig! Hon ska fixa sina ögonfransar hos min superduper mammi som kan allt! De ska bli mysigt med lite sov sällskap! ;D


Dagens braigheter!
Tjänat pengar!
Presentkortet från Nelly!
Fixat naglarna!
Kommer i säng tidigt!
Tanken av att jag har sovmorgon imorgon! :D




Kommentarer
Postat av: ida

2010-02-08 @ 23:09:12
Postat av: ida

LIVEEEEEEEET

2010-02-08 @ 23:12:59
Postat av: cornelia

KAANNOON!

2010-02-09 @ 15:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback