Blogg.se......

Blogg.se KAOS! Igår var de problem med sidan så jag kom inte in när jag kom hem.. Därför fick ni inte se mina fina klänningar som JAG har fått! Men dom kommer när jag kommer hem. Nu sitter jag på datakunskapen och ruttnar!! Vill hem till min säng NU!


Habbibbi är en fin prick! Älskar hennes nya sebra body som hon har på sig idag :D:D:D sweet!! LOVE YOU! Azzigato är en söt prick! Älskar hennes nya HÅR :D sjukt snyggt baby!
Ni är BÄST flickor, jävla tur att jag har er här i skolan annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till!


VÄLDENS BÄSTA :D


Kommentarer
Postat av: azzigatoo

we love you too my dear, det är du som är fin och söt.

vi skulle inte heller klara oss utan dig helt enkelt!!! <3 :P

2010-02-17 @ 09:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback