Bebisarna börjar bli stora!

Har precis tagit mig en promenix på Broders rygg :D Nu ska jag nog ta mig en titt på Nelly.se och se iaf jag kan hitta något fint, har ju som sagt 1000 kronor där som jag fick av nån gullig människa som bara ville vara lite snäll så där en vardagskväll! :D Sånt gillar jag!


Mina små bebisar har för några dagar sen öppnat ögonen och nu är dom ju så söta så jag vet inte vad! Dom börjar bli stora nu :D Dom kan inte gå än men dom är riktigt bra på att ta sig fram iaf! Sjuk söta är dom när dom brottas med varandra! Längtar tills dom springer runt och jagar fötter och kissar överallt de är då dom är som sötast! :D 

     
 Chanel                             Cezar                              Cleo

Mina sötnosar är världens gulligaste och dom är för fan inga råttor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback