Är de här nått skämt?!

Nu får jag panik! Orkar inte me all SNÖ! Jag kommer knappt utanför huset och om jag skulle vilja göra ett försök skulle de ta ungefär en timma extra bara för att det är snö överallt!!! Jag som trodde det snart skulle bli vår liksom, men nej inte de inte nu kommer jag inte få se klar mark förns jag åker till Thailand i APRIL!
Jobbigt läge är de nu för alla dom som inte har bil som vill försöka ta sig någon stans, säger bara LYCKA TILL! Sl som är såååå bra klarar sig säkert super bra ute nu... NOT! Nu ska jag bädda ner mig i sängen, tycka synd om mig själv, tröst äta lite och kolla på RAISE YOUR VOICE i min ensamhet!


Det blir bra mer och mer och mer och mer.. Jag kommer snart inte kunna se ut för fan!! De här funkar inte :( Kommer typ bli in snöad och dö här inne! HJÄLP

Kommentarer
Postat av: HANNA - rock & roll satisfies my soul

ca 2OO:- :)

Hoppas du får en bra Lördag :}

kram, http://hannaest.blogg.se

2010-02-20 @ 11:20:46
URL: http://hannaest.blogg.se/
Postat av: Simona

Jag tycker att du ska komma upp till norrland! Här äre solit varje dag och snön smälter till och med lite. Man börjar även se asfalten!



Familjen hälsar till dig! :)

2010-02-20 @ 12:13:48
Postat av: Cornelia

simona, jag tycker de låter som en super idé! jag kommer gärna :D

2010-02-20 @ 13:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback