AKUTEN

Äntligen hemma från akuten! Idag har jag nog gjort veckans klantigaste grej. Vi hade skridskor på gympan och efter som jag är största krigaren så är de självklart att de är jag som ramlar och slår ihjäl mig! (inge vidare skridsko åkning på mig inte!) Skulle jaga bollen och fastnar i båsdörren med LILLFINGRET, hur klantig får man vara?! Klart att de var samma lillfinger som jag bröt för många år sen som redan ser ut som jag vet inte vad.. Och nu ser de ännu värre ut! KUL! Men som tur var va det inget brutet i fingret men dom vill kanske operera det eftersom de ser ut som hej kom och hjälp mig. Men det skulle dom ringa tillbaka om,.(som tur va, fett läskigt!!!!)  Nu ska jag bara hämta den lilla ungen nera hos mammi och sen ta mig till syster Ellas skola och hämta henne. Så blir de film mys med dom små filurerna! Kommer hem runt 7 då ska jag visa vilka fina klänningar jag har fått! SEEE YOOU!



SÄÄXIIGT FINGER! GRR


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!

2010-02-15 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback