Inte ok!

Fy på mig! Nu är de bara några minuter kvar tills Mammas pojkar börjar och ja har bara legat här i soffan och hoppats på att nån ska komma och göra allt åt mig, men där hade ja total fel! Inget gjort och inte heller någon ork för att gå och göra nått att äta. Så ja ligger kvar här och kollar på tv och väntar på att nån ska komma hem och säga åt mig att börja göra något vettigt! Så slipper ja tänka på de nu (alldeles för jobbigt).

Kom på att ja har gjort något vettigt iaf! Jag prata me min HABBIBI IDA! Hon berätta att hennes dag hade varit minst lika seg som min! Det måste ju vara något me årstiden för så här seg kan man ju inte få va. Hon va på väg hem nu hungrig och trött som fan! Tycker synd om mitt lilla monster för hon ska få va i skolan helt själv i morgon med alla haters, eftersom jag och Azzi inte är där. hur ska hon klara sig? Som tur är förhoppningsvis supersöta Emilia där så hon har någon att vara me iaf! Hoppas ni klarar er bra me alla underbara klassmembers vi har i vår kärleksfulla klass!

Mitt snygga moster!(love you)  Som ni ser tycker hon om mat och när hon säger att hon behöver mat ere bara ge de till henne annars... ojojoj!




Kommentarer
Postat av: habbibi idaaa

hahah du får mej att framstå som en mobbad tjockis som inte har vänner och äter på mc dolalds 24/7! jag kan ju iofs inte säga att de inte stämmer ;)

love uu lille duuu<3 keep up the good work (fortsätt skriva om me :P) <3<3

2009-11-27 @ 19:58:17
Postat av: Cornelia

Men du e ju min mobbade tjockis HABBIBI! :D

de ska ja se till att göra. LOOVE YOU!

2009-11-29 @ 23:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback