Home sweet home!

HOOOOLA!

Nu sitter vi på bussen på väg hem från en super duper rolig helg i Halmstad(not). Vi va 0.1 poäng från att komma till final så igår va ja galen och orkade inte skriva nått för de skulle bara bli massa fula ord som vi inte vill höra så de skiter vi fullständigt i. Nu har vi precis lämnat A6 (Jönköping), där tjocka vi oss med mcdonalds och ja måste bara lägga till att igår så drack ja en hel julmust och proppa i mig en hel chokladkaka! (tröstäta till tusen, tummen upp!). Är hemma ungefär halv 10 då ska ja äntligen få sova i min säng! :D:D:D Bilder från den roliga helgen får ni senare eller imorgon! :)

Jag saknar min Habbibi IDA (monstret) och min superduper älskling Andreas otroligt mycke! De har varit så tomt me en helg utan er!! Men på måndag så får ja träffa dom båda :D två i en smäll liksom! Kan de bli bättre?!

Happ nu har ja ingen mer kul att säga, bara att Emelie är en tönt som blir mobbad av mig och Ida (annan Ida) :D! <3

Hör kanske av mig när ja kommer hem om ja har nått trevligt att säga annars skriver ja nått roligt imorgon.  SEE YOU!




Här är den söta Ida nummer 2! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback