Duktiga jag!

Haaalloj!
Hann ju inte berätta hur duktig ja va me min städning innan ja va tvungen att åka till träningen (sista träningen innan TÄVLING). Men iaf jag städade hela garderoben och hittade en del skräp som min käre kusin ska få titta på när hon har tid att träffa mig! (saknar dig unge!!) kom också fram till att ja har alldeles för liten garderob för alla kläder, skor och väskor! Vad ska ja göra åt saken liksom? ja kan ju inte bara slänga allt! Aja de löser sig på nått vis!

TRÄNINGEN
Sista träningen innan tävlingen i Halmstad i helgen, kändes väl inte som den bästa precis! Vi har knappt folk till alla varv och jag klantig som ja är gjorde illa foten! Men eftersom ja är en krigare så ska ja så klart vara me iaf! Kan ju inte svika laget i sista sekund liksom! Peppa kötta schteeek på tävlingen i helgen bruudar! Vi kan ju för fan om vi vill!

Nu är ja trött så ska fixa lite små saker sen ska ja krypa ner i sängen och ringa min ÄLSKLING! (jag älskar dig Andreas!)







Så här glad va ja för den delen efter att ja hade städat garderoben som tog ungefär 1 timme. Som ni ser har inte skorna fått gå in i den välstädade garderoben än eftersom dOM inte får PLATS! Aja nångång i mitt liv ska ja ha världens största walk in closet som alla mina skor som ja ska köpa under alla mina år ska få plats i, plus alla kläder och annat roligt ja ska investera nångång!:D (dream on Cornelia!) 

Sov gott alla gullisar som orkar ta sin tid och läsa min otroligt roliga BLOGG! :D loooooove you!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har alltid och kommer alltid vara den vackraste människan <3

2009-12-17 @ 19:25:20
Postat av: lilla cornelia

lilla cornelia och lilla sängen precis som jag sa,, håller inte får kolla inte den lite närmare när jag håller josef och du äter upp honom:)

2010-01-05 @ 05:51:46
Postat av: Cornelia

2010-01-06 @ 02:30:22
Postat av: Anonym

2010-01-06 @ 02:30:29
Postat av: Cornelia

Ja precis så ska de låta ;)

2010-01-06 @ 02:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback