Annibannani <3

Ligger i sängen under täcket nu och har precis pratar me min saknade ANNIBANNANI som va här för en heeel vecka sen, helt sjukt va tiden går fort! Längtar redan efter henne som en gris, så de blir nog en helg i Norrping för min del nästa helg.
Hon är liksom som en magnet den här människan, så fort hon åker ifårn mig så känns de som att ja måste följa efter för att kunna stå kvar på benen! Världens underbaraste kompis är du!! Tur att ja har en så unnderbar vän som dig ANNA de skulle nog alla behöva! Tack för att du finns, du e bäst! :) <3


Min Fina Anna! <3 ;D


Nu ska ja sova men vi hörs imorgon! Sov gott alla glada! puuuuuuuuuuuuuusss


Kommentarer
Postat av: anna

du är underbar <3

2009-11-30 @ 23:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback