Tjholahopp! :D

OTROLIGT! Äntligen klar me städningen lite perfekt sådär innan mammas pojkar! Ja e nog den segaste människan som finns när de gäller städning och sånt pyssel. Ja brukar börjar i ena hörnet och när ja märker att fan de va jobbigt då lägger ja mig ner på marken och vägrar röra mig och hoppas att allt bara försvinner. Men så lätt är de ju inte, så efter ett tag tar ja nya tag och försöker igen på ett annat ställe, men så klart slutar de lika dant som innan! Fan va dålig ja är! Men nu som sagt så är ja äntligen klar och ja är såå stolt över mig själv för de såg verkligen ut som fan här inne innan! Nu ska ja äta och kolla mammis pojkar och PH! Sen när de är överstökat så hör ja av mig. Hare blra så länge och HABBIBI och kussen krya på er! ja tänker på er :D <3


Så här såg de ut innan städningen:

I garderoben




I sovrummet:




Efter städningen! :





Heelt stolt! :D Nu blire tv!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback