Sommar 10

Hell yeah! Nu jäklar börjar träningen, ska åka iväg nu ett tag och träna sen blire nog lite sol på de. Börjar i tid för sommaren 10, kan bli bra resultat då tror jag! (HOPPAS IAF).


Hoppas på världens magrutor efter dagens träning och brun som en pepparkaka! Får se hur resultatet blir sen. Jag tror själv inte att jag kommer lyckas me de men men. Drömma kan man alltid göra!



Igår då vare jul som sagt, riktigt överskattat men jag fick en del fina julisar iaf! även fast jag inte varit snäll alls i år, min favorit måste jag säga va armbandet och ringen av min älskade MIELUTT! tack så jätte mycke gumman! :D sen fick ja nytt täcke och kudde, kläder, skor , andra smycken, pengar och en massa annat skojj!

Ringen och armbandet! Jag älskar dom!! Sjukt fina, tack igen bästa mielutt! :D <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett tight korpp!

2009-12-25 @ 19:46:40
Postat av: Alva

Lägg ut fler bilder på dig! :D

Du är fin och bra bloggare

2009-12-25 @ 23:34:58
Postat av: Cornelia

jasså de tycker du! tackar tacakr! ;)

2009-12-26 @ 03:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback