Snö snö snööö!

Herre jesus va de snöar! jag kommer ingenstans ju! Tur att jag inte tog mig till skolan idag för då skulle jag inte kommit hem på hela dagen! De va tur att jag va så sjukt trött i morse! Tack för de! Och tack mammi som lät mig ligga kvar i sängen och sova :D:D:D Nu har jag precis ätit lite och ska få massage! De förtjänar jag verkligen för jag har så sjuuuukt ont i ryggen! Känns som jag ska dö varje gång jag andas och så fort jag rör på mig knakar hela ryggen så de låter som att jag ska gå sönder vilken sekund som helst! Men jag som trodde att jag och Pappi skulle ta oss till kamera butiken och lämna in min kamera som har helt gått och dött! Sorgligt men sånt är livet, alla klarar sig inte lika länge som andra! Men de blev ju inget me de då, eftersom vi inte kommer någon stans!  Jag får vänta till nästa vecka eller nått!
Nu ska jag fortsätta leta efter mina skor som är försvunna och jag kommer dö vilken sekund som helst om jag inte hittar dom! Om någon av mina fina vänner har en liten aning vart jag kan leta så får ni gärna tipsa mig!!


Så här ser mina borttappade skor ut ungefär, bara att dom är blanka och lite snyggare ;) Så om någon vet vart dom är! Tell me!!!!!!! Jag måste verkligen ha dom!


Kommentarer
Postat av: habbibi

my looooove:) har tyvärr inte sätt skorna,.....

men va händer med den här jävla snön jag hatar de!! måste till värmen könner jag! e du på? <3<3

2009-12-17 @ 13:58:51
Postat av: coorny

Alltså du vet inte vilken panik jag har :O jag måste ha dom på lördag annars vet jag inte va ja ska ta mig till! :O

ja men eller hur.. ja skulle inte ens kommit till skolan idag , om ja försökte alltså ;) hahaha <3

2009-12-17 @ 16:43:56
Postat av: coorny

Alltså du vet inte vilken panik jag har :O jag måste ha dom på lördag annars vet jag inte va ja ska ta mig till! :O

ja men eller hur.. ja skulle inte ens kommit till skolan idag , om ja försökte alltså ;) hahaha <3

2009-12-17 @ 16:44:16
Postat av: oscar

tur du har själv fick ja gå hem ifrån björknäs te nacka forum (Y) o ingen inbjudan ifrån dig fick man (Y) Rami åkte visst inte ut gmn ;) skööndag puss

2009-12-17 @ 23:37:04
Postat av: Cornelia

Förlåt Oscar! Jag lovar att tänka på dig nästa gång! <3

2009-12-18 @ 17:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback