Say maaa name bitch

Holaaaaa pepole!

Då var de Ida här som skriver efter som Cornelia inte är på top...

ja gott folk det känns som allt rullar på mkt bra har helt glömt bort att de e faktist jul i dag för 15 min sen men ska sova på saken så förhoppnings vis känns de i morgon!
Har alla paket på plats men kom på att jag inte hade nått till mormor så jag har stått hela dagen och funderat på jobbet vad jag kan ge till henne kanske en muffins? haha neehh... fattigt! Men får springa till till konsum i morgon och hitta nått!

I dag var en lika flummig dag som vanligt. jobbade men de va väligt lungt så har bara sprungit runt i kungshallen och drivit med människor (alla trodde att jag var hög dock) men neeej de va jag inte! Va på välidgt bra humör varför skulle jag inte vara de?? LIVET E JUU SÅ UNDERBART:) haha nej nu ska jag försöka komma ner till verkligheten är fortfarande full av allt koffin jag har fått i mig:P
 Fick besök på kvällen av cornelia och hennes bror oliver vi hade de så trevligt sååå. Bjöd på fika och jag stog och bablade om ointressant saker (tror inte äns att som lyssna , dom var väligt inne i deras muffins) sen var de massa andra människor som hälsa på men dom e inte lika vikitga att nämna här :P

vilket onödigt inlägg känner jag haha men jaja vill bara sprida lite KÄRLEK till alla nu!!<3<3
Och speciellt till min underbara vän cornelia så fatastisk som hon e! blev lite chockad efter hennes förra inlägg men vi alla har ju dagar när allt känns lite jobbigt men å andra sidan hon har ju en glädje spridare (jag) vid hennes sida så hon klara sig utmärkt! :) 

så jag känner att jag håller på att somna av drinken jag fick på jobbet innan jag gick hem.. haha
goooodnight hoppas ni har en bra juuul :)


Kommentarer
Postat av: habbibi

jag la faktiskt upp en bild också men den kom vist inte med... :P

2009-12-24 @ 00:51:26
Postat av: Anonym

skönt att nån är på topp! hoppas de blir bra me cornelia! God jul!

2009-12-24 @ 01:13:48
Postat av: Cornelia

åhh habbibbi! du är så gullig! tack för att du finns, skönt att nån tar hand om bloggen ;) du är bäst gumman! God jul på dig! LOVE YOU! (TYCKER DE ÄR SUUPER MYS ATT KOMMA OCH HÄLSA PÅ SÅDÄR :D)

2009-12-24 @ 01:15:15
Postat av: Anonym

Vart jobbar du?

2009-12-24 @ 02:50:03
Postat av: Cornelia

Vem e du?

2009-12-24 @ 14:20:06
Postat av: habbibi

verkligen! vem e duu? hahah

2009-12-25 @ 04:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback