SADFZHDGJKFH FAAAAAAAAAAAN!!!

Ååå nu brinner jag upp på riktigt! Jag hade skrivit om hela min vecka och var nästan klar med den lååånga fredagen som va en av dom roligaste i mitt liv! SEN KOMMER KATTEN OCH FÖRSTÖR HELA SKITEN!!! Ja hon tar ju så klart bort allt jag har skrivit och så biter hon mig i fingret!!!! Jävla kattskrälle!!

Men som alla ser så har min fina blogg fått sig en riktig renovering! Så jag måste börja me att tacka den otroligt snygga Fanny http://roethlisberger.blogg.se/ som har hjälpt mig me de! TACK TACK TACK TACK!
Sen eftersom jag är så sjukt sur så orkar jag inte ta om de och då får ni fantisera hur jäkla roligt vi hade!

Idag ska jag , mielutt och HH kolla på min älskling som har match mot råttorna på Hovet men den börjar inte förns halv 8 så innan vet jag inte vad jag ska hitta på, de blir väl nått roligt får man hoppas på, så  att min dag kan bli bättre än va den börjat! Efter matchen ska vi iaf äta tacos och ha en trevlig lördags kväll framför tv!!!
 Nu ska jag gå en låång promenad me mina hundar sen får ja se vad som gäller. TJOLLAHOPPP SÅ LÄNGE! 


Och tack för en Sjukt rolig, mysig och ssuper kväll igår alla :D <3<3  






Jag vill för den här delan att de blir sommar nuuuu! JAG VILL VA BRUN OCH GLAD och de är man bara på sommaren!
Geee mig THAILAND! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice! Ja vill också till Thai!

2009-12-12 @ 16:43:31
Postat av: azra - i am beautiful

är det du på bilden, sjukt brun :D

2009-12-12 @ 18:12:06
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: cornelia

klart de är ja!

2009-12-13 @ 00:13:51
Postat av: habbibi

va synd att vi inte fick läsa de andra inlägget men jag som va där vet ju hur kul de va hahah mutch love

2009-12-13 @ 03:35:57
Postat av: cornelia

Ja jag hade gjort världens story av de så kommer den där jävla katten! :O fy fan! Vi hade sjukt kul iaf :D

2009-12-13 @ 14:30:32
Postat av: mielutt

Haha! jag kan intyga att det var sjukt kul! :D PUSSPUSSPUSS på alla!

2009-12-17 @ 18:10:22
Postat av: Anonym

S e x i g

2009-12-17 @ 19:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback