Plans for today!

Igår va de yttligare en såndär skit dag som ingen vill vara me om men alla ändå måste. Jag tog mig i alla fall i kragen och åka till gymmet för att ta ut all illska där istället för här hemma. Känndes skönt efteråt måste jag säga!! Men sen va de inga mer roligheter me går dagen för allt va bara helt enkelt UPSIDE DOWN för min del.
Men idag är det en ny dag med nya förväntningar. Planerna för idag är väl inte så mycke men så här ser dom ut:
Långpromenad, bra start på dagen!
Stan, nytt försök på att hitta någonting roligt på rean och kanske ta mig en fika.
Hemma och städa, rummet ser ut som ett bombnedslag igen.. Jag är fan inte bra på att hålla de fint.(nyårslöfte kanske? skulle va rätt skönt att kunna hålla kolla på saker och ting)
Hockeymatch, Broder spelar match mot råttorna Aik idag i Björkängshallen halv 8 eller nått i den stilen, så där spänderar jag min kväll! WOW  ;)
Film, Hittar säkert nån skön film som jag kan kolla på innan dagen är slut.
SOVA, dagens höjdpunkt? nja inte för min del inte. Jag sover sjukt dåligt på nätterna så de e ingen höjdpunkt de inte. Men eftersom de är viktigt att sova så tar jag nya tag varje kväll och försöker sova. Får se hur länge jag ligger uppe  i natt. Kanske blir en Nattbloggning om jag har lyst me de. Men humöret är inte riktigt 110 så ha inge stora förväntningar.

Time to get some air!!


Långpromenix, see you!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du har så fina kläder, kan du inte berätta va du har köpt dom och så?! KRAM Linnea

2009-12-29 @ 11:46:10
Postat av: Anonym

snygg snygg snygga människa!

2009-12-29 @ 12:33:18
Postat av: oscar

"råttorna" vinner ikväll;)

2009-12-29 @ 15:18:31
Postat av: Cornelia

no no no oscar du kan fortsätta drömma ;)

2009-12-29 @ 16:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback