Pavelsen besöker Styfs välstädade rum!

Shulululuuuuuu! :D

Sitter äntligen hemma i mitt välstädade rum me min HABBIBI :D efter en lång och sjukt seg dag in school, tills vi fick BROWNIE OCH GRÄDDE i matsalen då vart vi glada. Men eftersom ja har nyttig månad me Ida nummer 2 så vart de inget för mig, sad :( aja inge mer om den roliga skoldagen. Ja och Habibbi har pluggat som djur nu sen vi kom hem, eftersom vi har engelska prov imorgon och de är typ 200 glosor som vi måste kunna och en jävla massa mer skit.. (vi plugga på riktigt idag)Men nu tycker vi att vi har varit så duktiga att vi måste belöna oss själv me lite nagelfix och annat pyssel! :D Sen får vi se hur mycke mer plugg de blir efter de. Jag har också sagt till Ida att tomten har varit här så sen ska hon få en surprise, (jag är tomten) Hörs sen så får ni se hur fina vöra nglar blev och vad ghon får av tomten :D 
HÖÖÖRES SOON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback