LEKT I SNÖN!

Tjollahopp!

Hoppas alla hade en lika rolig kväll som mig igår! Min dag såg ut såhär,  Började me att jag kom till m7 för att fixa smink och hår till modevisningen, SNOW SHOW  som den hetten. Sen när allt va fixat gick vi igenom lite små saker innan den första visningen skulle börja. Båda visningarna gick bra men va lite nervös inför första för att min ena klack på skorna va lös.. Men men sånt man får leva me, ja kinga ändå, (såklart) Efter den sista visningen va ju tvungen att skynda mig, bytte om på typ 2 minuter och sprang ut i bilen med sminket och håret jag hade, (fick många förvfrågande blickar) men de strunta ja i :D Poppe (morbror) köra mig till Golden eftersom han bor precis när jag va och han skulle också dit :D När vi kom dit fick vi nån förrätt sen börja showen där. SJUKT BRA VA DEN! många tummar upp till den!! HISS HISS HISS! Dom som spela upp den va så sköna så ja vet inte va! när vi hade fått alla mat och showen va slut vart de party! 3 dansgolv och massa knasig musig (mest gammlingar där) Men efter ett tag när de börja bli för varmt me alla gammlingar så drog vi oss mot Grodan! Där fick vi ju så klart gå för i kön och vippen vänta på oss ;) Sjukt lyckad kväll och jag är lite ledsen att inte min Habbibbi va me! Men nästa gång då jäklar gumman :D På väg hem vart de donken me alla som skulle me hem. 7 big mac och 5 cheeseburgare plus 8 cola på de! :D WE ALL LOVE MCDONALDS! Förstår inte vem som va så hungrig.. Va iaf hemma vid 4 halv 5 nån gång och då vare bara bums i sängen så trött som jag va! Min super lördag var iaf lyckad! Hoppas eran va nästan lika rolig, Den kan ju tyvärr inte varit lika kul som min efter som ni inte va me mig *blink*


Jag kom nyss in från SNÖN! :D De har ju kommit så sjukt mycke snö så jag och min morbror och hans flickvän Eva-Lotta packade på oss en massa kläder och hade pulkarace och snöbollskrig :D Mycket roligt måste jag få säga (A) Men man vart så klart helt snöig och dyngsur plus att jag håller på att frysa rumpan av mig!! Så nu för att klara mig (innan jag fryser till is) så ska jag bubbla lite bubbelpool och hare bra! :D Trevlig söndags kväll gott folk ;)

Bilder från gårdagen kommer när jag själv har fått dom , hade ingen kamera så får hoppas på att jag kan få bilder av andra :)



Den här hade jag på mig igår med mina fina paljett leggings och en galen sminkning och en stor ruffsig boll på huvet! Super snyggt ;) mohaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback