KUL JÄVLA JUL!

Jippie! fan va jag ser fram emot julen och allt roligt här i livet!! JAG BARA ÄLSAR MITT LIV :D Kan ett liv bli roligare än mitt egentligen, jag som har de så sjukt jävla bra.. svar: JA! Verkligen.. Jag har de fan inte så bra som alla tror här i världen. Jag har nog sämre än dom flesta måste jag nog säga. Fan va allt ska va jobbigt och bara helt jälva överkört! Jag trodde så mycker mer men allt blev nog fel. Och vems fel är de egentligen? JO MITT. Cornelia Josefine Leone Madicken Styf ALLT ÄR DITT FEL! Vad ska jag göra me mitt liv egentligen? jag är fan inte framgångsrik någonstans, om jag klarar mig extra bra kanske jag får jobb som städare i slussen eller nått i den stilen. Jag hade drömmar, mål och förhoppningar men dom försvann helt och hållet. Inget finns kvar länge, jag kommer aldrig lyckas med de jag vill me mitt liv, så jag kan helt enkelt sluta hoppas och tro på allt. Fan hur kunde jag va så dum? hur kunde jag ens tänka den tanekn, hur kunde jag tro?! Har alltid kännt mig som den fula ankungen och hur mycke jag gör de nu.... OJ OJ OJ De går inte ens att beskriva! Fan jag är den fulaste och äckligaste och sämsta och allt jävligt man kan komma på i den här världen. JAG är värdelös! punkt slut!


Kommentarer
Postat av: oscar

så ja lilla gmn nu ska vi inte vara såna på jul :) <3

2009-12-23 @ 17:42:49
Postat av: Cornelia

Tack oscar! NÄR SES VI ?! :O

2009-12-24 @ 01:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback