Home!

God afton!

Hemma från en dag som inte alls va planerad till en dag med kaos, trodde de skulle bli en skön seg dag me bara fika sen hem och sova, jag hade nämligen helt förträngt träninge..Men så blev de en dag me fullt ös. Hade komp dag i skolan så vi började inte förns kvart i 1 så innan de låg jag bara och mös i soffan och kolla på barnprogram så de va inte så kaosigt! Men sen efter skolan eller efter den lektionen jag var på, de va frisör och vi fikade bara och snacka skit en va jag tvungen att åka till sickla för att prova kläder som jag ska ha på modevisningen på lördag! Ska bli super kul faktiskt, eftersom de va länge sen jag gjorde nått sånt, så de ser ja fram emot!När jag va klar me kläderna och så drog jag mig hemåt. Kom hem runt 10 i 4 och va tvungen att slänga i mig nått att äta för klockan 5 så började min träning som vi fick skynda oss till. De va sista träningen för den här terminen och vi hade julklapps utdeling. Man skulle köpa något för 40 kr! Alltså 40kr?! de är ju för lite.. de finns ju knappt nått att köpa som kostar 40kr.. Men men , jag fick iaf ett lila nagellack, de va faktiskt fint men hade tyvärr ett lika dant redan. PH när jag kom hem, de blir ju bara sjukare och sjukare de där måste jag säga. Den nya killen är ju dum i huvet! Nu ska ja leta efter mina skor och nått jag kan klä på mig imorgon, de är alltid bra att fixa kvällen innan för då kan man såva 5-10 min extra på morgonen, hur bra är inte de egentligen?! Jag älskar att ligga kvar och dra mig i sängen så jag ger de många tummar upp!



Kommer bli sjukt tomt me en jul utan mina kära kusiner Jennifer och Oscar.. Men de får vi ta igen när ni kommer hem :D Då blire lilljulafton :D Trevlig resa och god jul och gott nytt år på er! Sola mycke till mig, tack! älskar er!


Kommentarer
Postat av: oscar

Du har helt fel Cornelia nnya killen äger spelar ut alla slampor o böögar (Y) :)

2009-12-16 @ 23:15:00
Postat av: cornelia

nej lille oscar han spelar ju för fan ut sig själv :O haha

2009-12-17 @ 00:26:13
Postat av: jennifer

tomt utan er också! hälsa alla!

Love youuuuu. :*

2009-12-17 @ 12:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback