Home

Hemma från dagens alla aktiviteter. Seg dag med alldeles för många minusgrader! Mina tår höll på att försvinna och min lilla nästa va helt röd och fryst när jag kolla mig i spegeln senast! Inte ok!! Matchen vart en riktigt spännande jäkel till slut men den slutade ju så klart me att Huddinge vann me 4-2 och dom körde över råttorna (förlåt Oscar men dom va inte  bra alls...) Nu ska jag äta varma mackor sen krypa ner i soffan och kolla på den otroligt spännande serien The vampire diaries. Grymt bra för alla som tycker omTwilight! Så om ni inte har nått annatr för er den sån här iskall kväll säger jag bara en sak: LADDA NER NUU!!



God natt alla glada! Imorgon blir de tidig träning och stan igen! Blir nog inget inlägg förns jag kommer hem med förhoppningsvis mycke roligt fynd! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

God natt!

2009-12-29 @ 23:40:01
Postat av: Anonym

dålig uppdatering för den nya dagen

2009-12-31 @ 00:55:51
Postat av: Anonym

men shit hon behöver ju inte uppdateraa hela tiden? det är hennes blogg . hon bestämmer hur den ska vara och se ut och när hon ska uppdatera ? inte du dit mongo ?

2009-12-31 @ 02:28:38
Postat av: Anonym

ojjjjjjj någon har attityd här!! andas människa.. jag minns inte att jag bad dig öppna din mun?? ditt feta huvud!



2009-12-31 @ 20:29:45
Postat av: Cornelia

hahahaha king ida ;)

2009-12-31 @ 23:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback