Hej kom och hjälp mig!

Hallluuu!
Äntligen är skoldagen avklarad.. Torsdag idag och så vare ju engelskaprov wiihoooe! De gick åt skogen och ja känner mig som världens pucko! Men sånt händer när man inte orkar förstå, that's it! Inge mer tråkigheter nu vare ju så att ja skulle va tomte igår till ida och ni skulle få se va hon fick men ja va så sur och trött igår så ja orka inte visa er så de får ja ta och göra nu.

TOMTEN CORNELIA gav sin habbibbbi ett par true religion jeans som är mörka med oranga sömmar. Svårt att förklar men så här såg dom:

 

Satt skit snyggt på henne såklart! :D God Jul Habbibi! <3 (håller tummarna för att du ska bli fin i håret! skicka bild till mig när du är klar!)
Någon annan som önskar sig något av tomte Cornelia? :D



Sen så fixa vi naglarna också men de blev de ingen bild på.
Nu sitter ja och pratar me min gulliga kusin Jennifer som är sjuk, tummen ner på de! Hon har varit sjuk enda sen i måndags!! De tycker vi inte om, vi som skulle fikat i veckan. Hon har feber å så är hon förkyld och har SJUKT ont i halsen! Stackars liten!! Ja tycker iaf synd om min lille kusin som faktiskt är hela 11 månader yngren mig, hon är ju så liten <3



Här är sötnosen frisk och glad :D som ni ser är hon inte så lite som ja tycker men för mig kommer hon alltid vara min lillebebis :D Love you kusin! <3



Nu ere så att mitt rum ser ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG och ja har fått höra av mammi ett bra tag nu att ja måste städa så de blir väl de ja får göra nu i några timmar framåt.. JIPPIE! loove it! Fy fan säger ja bara! Önska mig lycka till. SEEE YAA!


Kommentarer
Postat av: JENNIFEEEEER

LÄTT att jag vill ha julklapp av tomte Cornelia ;$

Och ska förssöka bli frisk till helgen så kanske det blir fika då! eller nästa vecka ;)

11 månader e inte ens ett år , så 1 månad om året e jag lika gammal som du storkussen :*

LOVE YOU 2 !

2009-12-03 @ 13:43:00
Postat av: coorny

Då ska tomte cornelia se va hon kan hitta till sin kusse :D låter bra!! bli frisk människa! ja fam de e sant, men du e och kommer alltid va min bebis :D <3

2009-12-03 @ 13:49:48
Postat av: JENNIFEEEEER

Hahah jippie :Dd

jag skaaaaa , hur blir man frisk? förutom typ .. te?

jaaaaa :D <33

2009-12-03 @ 17:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback